Már meghallgatható a Portfolio heti podcastjének augusztus 3-i adása. A mai podcastben egy kétrészes nagyinterjú második részét közöljük, melyet Várkonyi Balázzsal, az Extreme Digital társalapítójával, az eMag ügyvezető igazgatójával készítettünk. Kevés olyan emblematikus cége volt ugyanis a hazai internetes kereskedelemnek, mint az Extreme Digital, amely nemrég, mint brand beolvadt az eMagba, és bár az alapítók mindketten az Emag társtulajdonosai is, az Extreme Digital és az eMag egybeolvasztása jó alkalom volt arra, hogy felkérjük Várkonyi Balázst egy hosszabb interjúra. Az adásban egyebek mellett szóba került, hogy hogyan jelent meg Magyarországon az online kereskedelem az offline térben, hogy milyen lehetőségeket kínált a 2008-as válság az Extreme Digital számára, és Várkonyi Balázs beszélt arról is, hogy miképpen adták el a cégük több mint felét 2015-ben a Steinhoff Internationalnak, majd pedig hogyan vásárolták azt vissza 2018-ban. Végül pedig, azt is megkérdeztük tőle, hogy hogyan élte meg azt a napot, amikor az Extreme Digital, a márka, melyet felépített, brandként beolvadt az eMag platformba. Az interjú első része ide kattintva érhető el.
Már meghallgatható a Portfolio heti podcastjének július 27-i adása. A mai podcastben egy kétrészes nagyinterjú első részét közöljük, melyet Várkonyi Balázzsal, az Extreme Digital társalapítójával, az eMag ügyvezető igazgatójával készítettünk. Kevés olyan emblematikus cége volt ugyanis a hazai internetes kereskedelemnek, mint az Extreme Digital, amely nemrég, mint brand beolvadt az eMagba, és bár az alapítók mindketten az Emag társtulajdonosai is, az Extreme Digital és az eMag egybeolvasztása jó alkalom volt arra, hogy felkérjük Várkonyi Balázst egy hosszabb interjúra. Az adásban szóba került, hogy milyen volt a dohány utcai szilícium völgyben a számtech-kereskedelem a kilencvenes évek végén és a 2000-es évek elején, hogy miképpen lehetett együttélni a brutálisan alacsony marginokkal, hogy egy ravasz húzás és az EU-s csatlakozás hogyan repítette az Extreme Digitalt jóval a versenytársai elé, s hogy miért kellett perre menniük az egyik nagy fotós márkával.
Újabb jelentős mérföldkőhöz ért az eMAG és az Extreme Digital összeolvadása: 2022. május 2-ától a vásárlók az eMAG online platformján keresztül érhetik el a két márka termékeit és szolgáltatásait - közölte a webáruház.
A Liberty Irodaház 3800 négyzetméternyi irodaterületére írt alá hosszú távú bérleti szerződést az eMAG-Extreme Digital. A WING fejlesztésében megvalósuló épület átadása 2023 év elején várható, a projekt első üteme pedig elérte a 80 százalékos bérbeadottságot.
Ötszáz csomagautomata telepítését tűztük ki célként az év végéig, amely egy év alatt nagyobbra nőtt, mint az összes más csomagautomata megoldás az országban. Folyamatosan fejlesztjük a piacterünket, a Marketplace-t, a jelenlegi 5 ezer partnerünket a következő három évben 15 ezerre bővítenénk. Pillanatnyilag csaknem 3,5 millió termékünk van, és ezzel a nagy partnerszám-növekedéssel akár 7 millióra is nőhet - árulta el Várkonyi Balázs. Az eMAG-Extreme Digital ügyvezető igazgatója a Portfolio-nak adott interjújában a fekete pénteki akciók mellett beszélt arról is, hogy Magyarországról volumenbizniszt üzemeltetni nehéz, de az eMAG és az Extreme Digital fúziójának megszilárdítása után innen indulnának el a további országok meghódítására.
IPhone, OLED-tévé, laptop és hőszivattyús szárítógép: ezek voltak az Extreme Digital 2020-as Black Friday-ának első óráiban a legnagyobb forgalmat generáló termékek. Az első öt órában az idei fekete péntek forgalma a járványhelyzet ellenére 40 százalékkal haladta meg a tavalyit – áll az Extreme Digital közleményében.
Az egyesülő Extreme Digital és eMAG összesített idei árbevétele meghaladhatja a 100 milliárd forintot a tavalyi 80-85 milliárd után - mondta a Világgazdaságnak a mindkét cég ügyvezetői tisztségét betöltő Várkonyi Balázs.
Már folyamatban van az eMAG és az Extreme Digital fúziója, amit nemrég hagyott jóvá a Gazdasági Versenyhivatal – közölte a két cég.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Dante International Kft. (eMAG.hu) irányításszerzése az Extreme Digital Zrt. (edigital.hu) felett nem csökkenti jelentős mértékben a versenyt a műszaki termékek kereskedelmének piacán.
A román versenytanács jóváhagyta az Extreme Digital Zrt. és az eMAG webáruházat birtokló Dante International SA egyesülését.
Összeolvad az Extreme Digital és eMag, a két cég az aláírt megállapodás után várhatóan pénteken adja be a fúzióra vonatkozó kérelmét a Gazdasági Versenyhivatalnak, a tranzakció lezárására 2019. harmadik negyedévében kerülhet majd sor.
Az Extreme Digital magyar résztulajdonosai áprilisban visszavásároltak a társaság többségi, 50,4 százalékos tulajdonrészét a korábban könyvelési botrányba keveredett Steinhoff csoporttól, a tranzakció pontos értékét nem hozták nyilvánosságra.
Dél-Afrika történetének legnagyobb vállalati csalása rázta meg a JSE dél-afrikai és a Deutsche Börse német tőzsdét. A német eredetű, de immár dél-afrikai központú Steinhoff International nevű globális bútorkereskedelmi holding folyamatosan trükközött és hamisította a könyveit, csakhogy elfedje a rossz pénzügyi helyzetét - írja az Index. A magyar leányvállalatok viszont azt üzenték a lapnak: náluk semmi probléma nincsen.
Közeledik az év vége, felpörög a kiskereskedelmi forgalom és évről évre egyre többen választják az internetes vásárlást az ünnepi szezonban is. A vásárlás világszerte átalakul, az okostelefonok és táblagépek térnyerésének köszönhetően az üzleteket kevesebben látogatják és az online vásárlás egyre nagyobb súlyt képvisel. Néhány éve a GKI Digital összeállította a legnagyobb hazai webáruházak listáját, a Blokk.com pedig most kiszámolta, hogy tavaly mekkora forgalmuk lehetett.
Jogsértő Black Friday reklám miatt bírságolt a GVH, tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt 20 millió forintos bírságot szabott ki az Extreme Digitalra.
Az online kereskedelmi forgalom 2016-ban 310 milliárd forint volt Magyarországon, és a jövőben ez a szám várhatóan még magasabb lesz. Miközben a magyar vásárlók egyre lelkesebben válogatnak a külföldi webshopok kínálatából is, a legnagyobb hazai online kereskedő július 10-étől Ausztriában indít weboldalt. Milyen esélyei vannak egy hazai kereskedőnek az osztrák fogyasztóknál, és veszélyt jelent-e a magyar online piacterekre az Amazon vagy az Aliexpress? Ezekről beszélgettünk Várkonyi Balázzsal, az Extreme Digital ügyvezető igazgatójával a cég csütörtöki háttérbeszélgetésén.
Bizakodóak az iparági vezetők.
Folyamatosan frissülő hírfolyamunk.
Távozik a guru a Berkshire Hathaway éléről.
Nyitrai Győzővel, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk.
A jelenlegi adatok szerint sereghajtók vagyunk az EU-ban.